نقش ِ نگار

طرح بازی

خطوط تو می آید به میدان
وقتی قلم در دست می رقصد ، میان بازی نور با سایه ها

بایگانی
آخرین مطالب

قدم دوم - بازنگری اول

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

به پشت پنجره ی صاف هوا، دست به گیسوی تو ام

گرم  ِ گرمم از دمای بودنت...

این تب من نیست، تاب جعد توست

.

.

.

کره ی اول:


کره ی دوم:



کره ی سوم:(به زودی در این مکان نصب می شود)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۹
نگار دال

نظرات  (۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۷ سعید مسعود
بابت تاخیر در پاسخ عذر میخوام.بهتر شدن واقعا ولی خوب هنوز رضایت بخش نیستند.ناامید هم نباشید بسیار طبیعیست.مرز مشخص را از بین بردین که خیلی خوبه ولی قسمت دارک شکل هلالی نداره.در این مرحله اشکالی نداره که دایره را با یک سکه پول یا با شابلون بکشین.
پاسخ:
سلام
توی بازنگری نوین
با یه سطح دایره ای شکل کشیدم که قبلا نقش درب شیشه ی مربا رو بازی می کرده :)))
متاسفانه دوربین مان قاط زده و عکس را حذف می کند و خطای کارت حافظه می دهد...برنامه های زندگی مان هم بهم خورده
نشد سیب ها رو بکشم:(((
می خواید جلوتر بروید من سیب ها رو می رسونم و باقی منتظر نباشند

نکته ای که هست من هرچه در استفاده از محو کن زجر می کشم جواب نمیده
علت چیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی